Job Title:
Customer service agent


Intro:

We are a rapidly growing company in the logistics sector offering a niche service in temperature control.

-Hours: Monday to Friday, 11:30 a.m. to 8:00 p.m.

As a bilingual customer service agent, you will have the opportunity to work from home two days a week.



Responsibilities:

Main duties

-Provide our customers with outstanding “one-stop” service.

-Respond to customer inquiries by email or phone in accordance with established standards and procedures

-Respond to customer requests by phone and/or email in French/English

-Follow up on shipments to ensure they meet standards

-Support transportation logistics and services

-Prepare various Excel reports

-Perform various filing and data entry tasks

-Other related tasks



Qualifications:

-Bilingualism required

-High school diploma required

-Minimum of 2 years’ experience in a similar position – transportation experience an asset

-Geographical knowledge of Quebec and Ontario an asset

-Exceptional analytical and problem-solving skills

-Initiative

-Strong sense of commitment

-Strong interpersonal communication skills



Notes:

-Competitive salary, based on experience

-Group insurance after 6 months

-Professional and supportive work environment

-Opportunities for internal development



Email to contact for job application:
[email protected]


End of posting date:
30/10/2025



Titre du poste :
Agent service à la clientèle


Intro:

Nous sommes une entreprise en pleine croissance, dans le domaine logistique offrant un service niché en contrôle de température.

-Horaire : du lundi au vendredi, de 11 h 30 à 20 h 00

En tant qu’agent service à la clientèle – bilingue – possibilité télétravail deux journées.



Responsabilités:

Principales fonctions

-Garantir à notre clientèle un service hors pair de type ‘’guichet unique’’

-S’assurer de répondre à la clientèle par courriel ou par téléphone selon les normes et procédures en place.

-Répondre aux demandes des clients par téléphone et/ou courriel en français/anglais

-Effectuer un suivi sur les expéditions de façon à répondre aux standards

-Supporter la logistique de transport et les services.

-Effectuer divers rapports Excel

-Différentes tâches de classement et d’entrée de données

-Autres tâches connexes



Qualifications:

-Bilinguisme obligatoire

-Diplôme d’études secondaires obligatoire

-Expérience minimum de 2 années dans un poste similaire – un atout en transport

-Connaissance géographique du Québec et de l’Ontario un atout

-Capacité exceptionnelle d’analyse et de résolution de problèmes

-Initiative

-Grand sens de l’engagement

-Solides aptitudes de communication interpersonnelle



Notes:

-Salaire compétitif, selon l’expérience

-Assurances collectives après 6 mois

-Environnement de travail professionnel et bienveillant

-Opportunités de développement à l’interne



Email à contacter pour appliquer:
[email protected]


Date de la fin de parution:
30/10/2025