| Job Title: Customer service agent Intro: We are a rapidly growing company in the logistics sector offering a niche service in temperature control. -Hours: Monday to Friday, 11:30 a.m. to 8:00 p.m. As a bilingual customer service agent, you will have the opportunity to work from home two days a week.
Main duties -Provide our customers with outstanding “one-stop” service. -Respond to customer inquiries by email or phone in accordance with established standards and procedures -Respond to customer requests by phone and/or email in French/English -Follow up on shipments to ensure they meet standards -Support transportation logistics and services -Prepare various Excel reports -Perform various filing and data entry tasks -Other related tasks
-Bilingualism required -High school diploma required -Minimum of 2 years’ experience in a similar position – transportation experience an asset -Geographical knowledge of Quebec and Ontario an asset -Exceptional analytical and problem-solving skills -Initiative -Strong sense of commitment -Strong interpersonal communication skills
-Competitive salary, based on experience -Group insurance after 6 months -Professional and supportive work environment -Opportunities for internal development
|
Titre du poste : Agent service à la clientèle Intro: Nous sommes une entreprise en pleine croissance, dans le domaine logistique offrant un service niché en contrôle de température. -Horaire : du lundi au vendredi, de 11 h 30 à 20 h 00 En tant qu’agent service à la clientèle – bilingue – possibilité télétravail deux journées.
Principales fonctions -Garantir à notre clientèle un service hors pair de type ‘’guichet unique’’ -S’assurer de répondre à la clientèle par courriel ou par téléphone selon les normes et procédures en place. -Répondre aux demandes des clients par téléphone et/ou courriel en français/anglais -Effectuer un suivi sur les expéditions de façon à répondre aux standards -Supporter la logistique de transport et les services. -Effectuer divers rapports Excel -Différentes tâches de classement et d’entrée de données -Autres tâches connexes
-Bilinguisme obligatoire -Diplôme d’études secondaires obligatoire -Expérience minimum de 2 années dans un poste similaire – un atout en transport -Connaissance géographique du Québec et de l’Ontario un atout -Capacité exceptionnelle d’analyse et de résolution de problèmes -Initiative -Grand sens de l’engagement -Solides aptitudes de communication interpersonnelle
-Salaire compétitif, selon l’expérience -Assurances collectives après 6 mois -Environnement de travail professionnel et bienveillant -Opportunités de développement à l’interne
|
